Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Sciences and Technology
ENG: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-3 of 3 (Search time: 0.005 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
การพัฒนาระบบการจัดการลูกค้าสัมพันธ์ กรณีศึกษา บริษัท ลานนาคอม จำกัด = Customer relationship management system development case study Lannacom Co.,Ltd./ ธีรัชริน ขันอัศวะ
ธีรัชริน ขันอัศวะ
2553
การออกแบบการให้บริการสำหรับลูกค้ากลุ่มสัมมนา ด้วยเทคนิคการกระจายหน้าที่เชิงคุณภาพ = Services design for seminar group customer by quality function deployment technique / ชาญวิทย์ แสนสิทธิ์
ชาญวิทย์ แสนสิทธิ์
2553
การปรับปรุงการให้บริการลูกค้าของเชียงใหม่ไนท์ซาฟารีโดยใช้เทคนิคการกระจายหน้าที่เชิงคุณภาพ = Improvement of customer service at Chiang Mai Night Safari using quality function deployment technique / ปุณญาภา สิงห์ประทาน
ปุณญาภา สิงห์ประทาน
Discover
Author
1
ชาญวิทย์ แสนสิทธิ์
1
ธีรัชริน ขันอัศวะ
1
ปุณญาภา สิงห์ประทาน
Subject
1
การกระจายการทำงานเชิงคุณภาพ
1
การสร้างความสัมพันธ์กับลูกค้า
1
สวนสัตว์ -- ความพอใจในการใช้บริการ
Date issued
1
2555
2
2553