CAMT: Independent Study (IS) : [208] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 208
Issue DateTitleAuthor(s)
11-Jul-2024Social networks and knowledge transfer in the Chiang Mai real estate businessAchara Khamaksorn; Pan, Longyu
Aug-2024ระบบแนะนำด้วยการเรียนรู้ของเครื่องโดยใช้รูปแบบการเรียนรู้แบบวีเออาร์เคและโคล์บ สำหรับวิชาเอกที่เกี่ยวข้องกับดิจิทัล ของมหาวิทยาลัยในเชียงใหม่จิรพิพัฒน์ ธัญพงษ์ภัทร; รัชธิดา ภุมมะภูต
9-Aug-2024การนำเอาระบบจัดการผู้สนใจเพื่อการตลาดแบบช่องทางไร้รอยต่อมาใช้เพื่อพัฒนาประสบการณ์ของลูกค้าสำหรับการให้บริการสุขภาพจิตแบบออนไลน์ภราดร สุรีย์พงษ์; อังคณา วอร์นเนต
8-Aug-2024ระบบจับคู่เจรจาธุรกิจโดยใช้ระบบประชุมทางไกลแบบหลายกล้องเพื่อเพิ่มโอกาสทางธุรกิจภราดร สุรีย์พงษ์; ณภัทร พีรถาวร
Jun-2024ChatGPT adoption for enhancing S-commerce content creation: a case study of OTOP herbal cosmetic in Northern ThailandChommaphat Malang; Chatchai Taemaneeratana
Jun-2024Applying a cultural perspective to promote cross border e-commerce product sales for Chinese consumersChalermpon Kongjit; Zhiying, Liu
Jun-2024Exploration and exploitation of customer relationship management for Chinese consumer behavior within Xiaohongshu Online PlatformChalermpon Kongjit; Jiachen Su
9-May-2567การพัฒนาแนวปฏิบัติด้วยตนเองในการวินิจฉัยและรักษาอาการปวดหลังส่วนล่างเรื้อรังโดยใช้การคิดเชิงออกแบบธีราพร แซ่แห่ว; นพพร สินสวัสดิ์
7-May-2024A Study of factors influencing the service quality of cross border e-commerce platformsRaslapat Suteeca; Zhang, Jianmei
9-May-2024A Study of factors influencing Chinese consumers' purchase of Thai products via e-commerce platformsNapaporn Reeveerakul; Liang, Cuiru
14-Jun-2024Assessment of current status and risks among Chinese entrepreneurs engaged in cross-border e-commerce in the Thailand marketDanaitun Pongpatcharatrontep; Li, Aishan
13-Jun-2024The Effect of anchor characteristics on the consumer purchase intention: focus on the comparative analysis of Chinese and Thai consumerSirikorn Santirojanakul; Mo, XiYuan
13-Jun-2024Identifying key factors affecting purchase intentions of electric vehicles using systematic literature reviewChommaphat Malang; Zeng, Yiting
Mar-2024ปัจจัยที่ส่งผลต่อความพึงพอใจในการใช้ระบบการจัดการและการสืบค้นเอกสารอิเล็กทรอนิกส์สำหรับงานสารบรรณในหน่วยงานราชการสืบพงศ์ เฉินบำรุง; มาลาริน ศรีมูลคำ
7-May-2024The Positive influence of purchase intention factors on Shopee of Thai students in Chiang MaiRaslapat Suteeca; Li, Yanting
7-May-2024A Study of factors affecting the free trade of Thai cocoa products in China's e-Commerce market of HILL TRIBE COCOA COF CO., LTD.Raslapat Suteeca; Yu, Yingjiao
20-Apr-2024A Study of Chinese customer's demand on Thai skin care product under the framework of knowledge managementDanaitun Pongpatcharatrontep; Sidu, Aming
22-Apr-2024Exploring the impact of Chinese customer experience on live streaming shopping in the domestic cosmetics industryWantana Areeprayolkij; Yin, Pan
Jun-2024Comparative study on sales of Thai latex pillows on Taobao and Lazada platformsSirikorn Santirojanakul; Zhu, Jiayi
20-Mar-2024Improving the user satisfaction of WeChat official accounts for overseas Chinese through Kano modelAssoc.Prof.Dr.Ratapol Wudhikarn; Ying, Liang
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 208