Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-5 of 5 (Search time: 0.007 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อรถยนต์ประหยัดพลังงานมาตรฐานสากลของผู้บริโภคในเขตเทศบาลนครเชียงใหม่ = Factors affecting consumers choice for purchasing Eco - cars in Chiang Mai Municipality / ปารมี คำชมภู
ปารมี คำชมภู
2555
ความคิดเห็นของผู้บริโภคที่มีต่อผลไม้กรอบที่ผ่านกระบวนการทำแห้งแบบแช่เยือกแข็งในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Opinions of consumers towards dried fruits after freeze drying process in Mueang Chiang Mai District / พิชามญชุ์ วงศ์วิชัย
พิชามญชุ์ วงศ์วิชัย
2555
ทัศนคติผุ้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ที่มีต่อผลิตภัณฑ์อาหารเพื่อสุขภาพงาขี้ม้อน = Attiudes of consumers in Chiang Mai Province towards functional food products from perilla frutescens / วิทวัส นิ่มสกุล
วิทวัส นิ่มสกุล
2555
บุคลิกภาพตราสินค้าที่มีผลต่อความภักดีต่อตราสินค้าผลิตภัณฑ์เบเกอรี่ของผุ้บริโภคในเขตเทศบาลนครเชียงใหม่ = Brand personality affecting consumers' brand Loyalty of bakery products in Chiang Mai Municipality / ศุภเชษฐ์ พรรณาไทร
ศุภเชษฐ์ พรรณาไทร
2555
ปัจจัยมีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์นั่งส่วนบุคคลขนาดเล้กในเขตเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors influencing consummers' decision purchasing new-subcompact cars in Chiang Mai Municipality / ศิวลี อินทรวัตร
ศิวลี อินทรวัตร
Discover
Author
1
ปารมี คำชมภู
1
พิชามญชุ์ วงศ์วิชัย
1
วิทวัส นิ่มสกุล
1
ศิวลี อินทรวัตร
1
ศุภเชษฐ์ พรรณาไทร
Subject
2
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
2
รถยนต์ -- การจัดซื้อ
1
ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์
1
งาขี้ม้อน
1
ชื่อตราผลิตภัณฑ์
1
ผลไม้แช่แข็ง
1
ผู้บริโภค -- ทัศนคติ
1
พฤติกรรมผู้บริโภค
1
อาหารเพื่อสุขภาพ
1
เบเกอรี
.
next >