Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 20 (Search time: 0.03 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2550
การสร้างโปรแกรมทักษะการเขียนแบบผสมผสานสำหรับนักเรียนสมองพิการ ชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 โรงเรียนศรีสังวาลย์เชียงใหม่ = Construction of integrated writing skill program for Prathom Suksa 4 students with cerebral palsy, Srisangwal Chiang Mai School / ธัญลักษณ์ ต้นหนองดู่
ธัญลักษณ์ ต้นหนองดู่
2552
การส่งเสริมการอ่านเพื่อความเข้าใจโดยใช้กิจกรรมกลุ่มสำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 โรงเรียนวัดขุนคง จังหวัดเชียงใหม่ = Promoting reading comprehension using group activities for Prathom suksa 6 students, Watkunkong School, Chiang Mai Province / อัญชัญ พิมุ
อัญชัญ พิมุ
2552
การพัฒนาแผนการเรียนรู้แบบบูรณาการ สาระสังคมศึกษาเพื่อสร้างเสริมความสมานฉันท์ ของนักเรียนช่วงชั้นที่ 2 โรงเรียนมงฟอร์ตวิทยาลัย แผนกประถม เชียงใหม่ = Development of integrated lesson plans in social studies to enchance solidarity of grade level 2 students at Montfort College, Primary Section / ณพวรรณ์ วงค์ปั๋น
ณพวรรณ์ วงค์ปั๋น
2554
การสร้างบทเรียนอิเล็กทรอนิกส์บนเครือข่ายวิชาคณิตศาสตร์เรื่อง รูปสี่เหลี่ยม สำหรับนักเรียนชั้น ประถมศึกษาปีที่ 6 โรงเรียนรังษีวิทยา จังหวัดเชียงใหม่ = Construction of e- learning courseware of mathematics subject on quadrilateral for Pratom Suksa 6 Students at Rangsee Vittaya School, Chiang Mai Province / ศุภรัสมิ์ ลบทอง
ศุภรัสมิ์ ลบทอง
2551
การสร้างแผนการจัดการเรียนรู้ที่เน้นกิจกรรมการฝึกทักษะการบวกและการลบ สำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนดาราวิทยาลัย = Construction of lesson plans emphasizing on addition and subtraction skill activities for Prathom Suksa 3 Students at Dara Academy / ลดาวัลย์ วงศ์เยาว์
ลดาวัลย์ วงศ์เยาว์
2554
ผลการใช้ชุดกิจกรรมเสริมสร้างทักษะการคิดอย่างมีวิจารณญาณของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 = Results of using activity packages to enhance the critical thinking skills of Prathom Suksa 4 students / พัชราวรรณ กันทะใจ
พัชราวรรณ กันทะใจ
2554
การใช้กิจกรรมแนะแนวเพื่อส่งเสริมความกล้าแสดงออกในวิชานาฏศิลป์ สำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 โรงเรียนเทศบาลวัดเกตการาม จังหวัดเชียงใหม่ = Using guidance activities to promote assertiveness in Drama Art of Prathom Suksa 4 students, Wat Ketkaram Municipal School, Chiang Mai Province / ฤทัย บุญมาเมือง
ฤทัย บุญมาเมือง
2555
การใช้กิจกรรมแนะแนวเพื่อพัฒนาการเห็นคุณค่าในตนเองของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 โรงเรียนบ้านสันกำแพง อำเภอสันกำแพง จังหวัดเชียงใหม่ = Use of guidance activities to develop self - esteem of Prathom Suksa 6 Students at Ban San Khamphaeng School, San Khamphaeng District, Chiang Mai Province / อรุณวรรณ สุวรัตนากุล
อรุณวรรณ สุวรัตนากุล
2553
ผลการใช้กระบวนการเรียนรู้แบบมีส่วนร่วมที่มีต่อการปรับเปลี่ยนพฤติกรรมการติดเกมคอมพิวเตอร์ของนักเรียนระดับประถมศึกษา โรงเรียนสันติศึกษา อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Effects of using participatory learning process on behavioral modification of addiction to computer games of primary school students, santhi Suksa school, Mueang district, Chiang Mai province / เจษฎาภรณ์ สายถิ่น
เจษฎาภรณ์ สายถิ่น
2552
การส่งเสริมทักษะการสื่อสารด้วยท่าทางโดยกระบวนการละครสร้างสรรค์ สำหรับนักเรียนช่วงชั้นที่ 1 โรงเรียนบ้านหนองมะจับ จังหวัดเชียงใหม่ = Promoting communication skills through gestures by creative drama process for grade level 1 students, Nong Majab School, Chiang Mai Province / สมบูรณ์ ทาทอง
สมบูรณ์ ทาทอง
Discover
Author
1
กชพรรณ บุญจา
1
กรพรรณ สาณะเสน
1
กัญญารัตน์ ตุงตามชาติ
1
กาญจนา โพธิลักษณ์
1
ณพวรรณ์ วงค์ปั๋น
1
ทนิศยา จำปา
1
ธัญลักษณ์ ต้นหนองดู่
1
พรรณี กันใหม่
1
พัชราวรรณ กันทะใจ
1
มธุรดา ท่าช้าง
.
next >
Subject
4
การอ่าน
2
กิจกรรมการเรียนการสอน
2
วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน ...
1
การบวก
1
การปฏิรูปการเรียนรู้
1
การปรับพฤติกรรม
1
การลบ
1
การศึกษาพิเศษ -- เชียงใหม่
1
การสอนด้วยสื่อ -- เชียงใหม่
1
การสื่อสาร -- การศึกษาและการสอน (...
.
next >
Date issued
3
2555
6
2554
3
2553
4
2552
3
2551
1
2550