Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 51-52 of 52 (Search time: 0.006 seconds).
previous
1
...
3
4
5
6
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2550
การวัดความจงรักภักดีต่อตรายี่ห้อของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ กรณีศึกษา ตรายี่ห้อเดอะ พิซซ่า คอมปะนี และ พิซซ่า ฮัท = A Measurement of brand loyalty of consumers in Chiang Mai Province : A case study of The Pizza Company and Pizza Hut Brands / มนต์ทิพย์ ทำนอง
มนต์ทิพย์ ทำนอง
2555
ปัจจัยมีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์นั่งส่วนบุคคลขนาดเล้กในเขตเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors influencing consummers' decision purchasing new-subcompact cars in Chiang Mai Municipality / ศิวลี อินทรวัตร
ศิวลี อินทรวัตร
Discover
Author
1
กัญจนา กุศลชู
1
กันณิกาณ์ ธนะวัฒน์
1
จักรพันธ์ ศิริจันทรพงค์
1
จารุมาศ โต๊ะถม
1
จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ
1
ญาลินี รัตนอาชากุล
1
ณธัชพงศ์ โชติปรีชารัตน์
1
ธนสิทธิ์ ธนูสนธิ์
1
ธัชพล ภัทรไชยประภา
1
ธัญลักษณ์ นนทวิศรุต
.
next >
Subject
12
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
9
การตลาด
5
การจัดการตลาด
5
ผู้บริโภค -- ทัศนคติ
4
ชื่อตราผลิตภัณฑ์
4
รถยนต์ -- การจัดซื้อ
2
การตัดสินใจ
2
ปัจจัย
2
พฤติกรรมผู้บริโภค
2
อาหารสำเร็จรูป
.
next >
Date issued
5
2555
5
2554
2
2553
12
2552
23
2551
5
2550