Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 601-601 of 601 (Search time: 0.01 seconds).
previous
1
...
58
59
60
61
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2542
ความรู้ด้านไวยากรณ์และการใช้ไวยากรณ์ในการเขียนอนุเฉทของนักเรียนระดับชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 ที่เรียนโดยการกำหนดงานเพื่อยกระดับความตระหนักด้านไวยากรณ์ / ศุภวรรณ ทะกันจร
ศุภวรรณ ทะกันจร
Discover
Author
1
กนกนารถ วานิชกุล
1
กนกพร ดีบุรี
1
กนกพร สัยยะสิทธิพานิชย์
1
กมลชนก วิชัยสืบ
1
กมลทิพย์ วรรณวงศ์
1
กมลพร พุทธวงศ์
1
กมลมาลย์ คำแสน
1
กมลรัตน์ วงศ์ถามาตย์
1
กมลวรรณ มโนวงศ์
1
กรกฎ ทิพย์รัตน์
.
next >
Subject
10
การศึกษา -- การบริหาร
9
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
9
เทศบาลนครเชียงใหม่
7
คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (...
7
นักเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่
7
ปริวรรตเงินตรา
6
ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน
5
การศึกษาทางอาชีพ -- เชียงใหม่
5
ความคิดและการคิด
5
นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่
.
next >