Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 12 (Search time: 0.006 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2556
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของร้านก๋วยเตี๋ยวปลารสหนึ่ง อำเภอเมืองเชียงใหม่ = Customer Satisfaction towards services marketing mix of Rot Nueng Fish noodle restaurant in Mueang Chaing Mai District / วิมล วิมลรัชต์มโนรม
วิมล วิมลรัชต์มโนรม
2556
ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อบุคลากรและนักศึกษามหาวิทยาลัยเชียงใหม่ในการเช่าอพาร์ตเมนต์แบบรายเดือนในตำบลสุเทพ = Services marketing mix affecting staff and students of Chaing Mai University towards renting monthly apartments in Tambon Suthep / ปรัชญ์ มาละแซม
ปรัชญ์ มาละแซม
2554
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการธุรกรรมต่างประเทศของธนาคารไทยพาณิชย์จำกัด (มหาชน) สาขาท่าแพ จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards marketing mix of international financial services of The Siam Commercial Bank, Public Company Limited Tapae Branch, Chiang Mai province / จรียฉัตร เหมะสิขัณฑกะ
จรียฉัตร เหมะสิขัณฑกะ
2554
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมการตลาดบริการของร้านอาหาร หัวลำโพงสเตชั่น จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards service marketing mix of Hua Lum Pong Station Restaurant, Chiang Mai province / ชูพิทยา ประมูลผล
ชูพิทยา ประมูลผล
2555
ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อเจ้าของสุนัขในการใช้บริการรับฝากเลี้ยงสุนัขในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix affecting dog owners towards selecting dog care services in Mueang Chiang Mai District / พรประภา ยงสถาพรพิสิฐ
พรประภา ยงสถาพรพิสิฐ
2549
ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการธุรกิจขนส่งสินค้าทางอากาศภายในประเทศต่อปัจจัยส่วนประสมตลาดบริการตัวแทนขายระวางสินค้า บริษัทนอร์ทเทร์อนอินเตอร์เนชั่นแนลคาร์โก้ จำกัด จังหวัดเชียงใหม่ = Satisfaction of customers using domestic air Cargo-Shipping services towards service marketing mix factors of freigh sale-Agents, Northerns International Cargo Co., Ltd., Chiang Mai Province / วีรเดช เมธีธารพงศ์วาณิช
วีรเดช เมธีธารพงศ์วาณิช
2547
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมการตลาดบริการของร้านกาแฟวาวี ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards service marketing mix factors of Wawee coffee shops in Mueang district, Chiang Mai province / สมเกียรติ เป็งโต
สมเกียรติ เป็งโต
2548
ความพึงพอใจของมหาบัณฑิตที่มีต่อส่วนประสมการตลาดบริการของหลักสูตรปริญญาโทสาขาวิชาบริหารธุรกิจสำหรับผู้บริหาร (เชียงใหม่) คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = The Satisfaction of graduate students toward the service marketing mix of the Executive MBA Program (Chiang Mai) of the Business Administration Faculty, Chiang Mai University / พรเพ็ญ เหลืองไชยรัตน์
พรเพ็ญ เหลืองไชยรัตน์
2554
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของห้างหุ้นส่วนจำกัด เฮงสวัสดิ์ยางยนต์ข่วงสิงห์ จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction toward services marketing mix of Hengsawat Yangyont Khuang Sing Limited Partnership, Chiang Mai province / อภันชนิจ โฆษิตสกุลชัย
อภันชนิจ โฆษิตสกุลชัย
2554
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการของบริษัท เวียงพิงค์เน็ทเวอร์คแอนด์เซอร์วิส จำกัด = Customer satisfaction towards services marketing mix factors of Viengping Network & Service Company Limited / จินดาหรา ศรีจันทร์ดร
จินดาหรา ศรีจันทร์ดร
Discover
Author
1
จรียฉัตร เหมะสิขัณฑกะ
1
จินดาหรา ศรีจันทร์ดร
1
ชูพิทยา ประมูลผล
1
ปรัชญ์ มาละแซม
1
ปริจารี อาภรณ์รัตน์
1
พรประภา ยงสถาพรพิสิฐ
1
พรเพ็ญ เหลืองไชยรัตน์
1
พีรภัคร์ คำเงิน
1
วิมล วิมลรัชต์มโนรม
1
วีรเดช เมธีธารพงศ์วาณิช
.
next >
Subject
1
การขนส่งทางอากาศ
1
ธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน)
1
บริการลูกค้า
1
บริษัท เชียงใหม่ไผ่ทองสปินนิ่ง จำกัด
1
บริษัท เวียงพิงค์เน็ทเวอร์คแอนด์เ...
1
บริษัทนอร์ทเทร์อนอินเตอร์เนชั่นแน...
1
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่. สาขาวิชาการ...
1
ร้านกาแฟ -- เชียงใหม่
1
ร้านก๋วยเตี๋ยวปลารสหนึ่ง
1
ร้านอาหาร -- เชียงใหม่
.
next >
Date issued
2
2556
1
2555
6
2554
1
2549
1
2548
1
2547