Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/29184
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พิสิทธิ์ ศรีประเสริฐ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-19T02:16:34Z | - |
dc.date.available | 2014-09-19T02:16:34Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 303.482 พ383พ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1519337 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/29184 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | การสื่อสารระหว่างวัฒนธรรม | en_US |
dc.subject | วัยรุ่น -- พฤติกรรม | en_US |
dc.subject | วัยรุ่น -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | เพลง -- เกาหลี | en_US |
dc.subject | สินค้า -- เกาหลี | en_US |
dc.title | พฤติกรรมการฟังเพลงสมัยนิยมเกาหลีและความชื่นชมสินค้าเกาหลีของวัยรุ่นในจังหวัดเชียงใหม่ = Korean popular song listening behavior and preferences of Korean products among teenagers in Chiang Mai province / พิสิทธิ์ ศรีประเสริฐ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | MASSCOMM: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
coms20254ps_tpg.pdf | 1.57 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms20254ps_abs.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open | |
coms20254ps_con.pdf | 2.95 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms20254ps_ch1.pdf | 2.99 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms20254ps_ch2.pdf | 10.37 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms20254ps_ch3.pdf | 2.42 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms20254ps_ch4.pdf | 21.12 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms20254ps_ch5.pdf | 6.25 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms20254ps_bib.pdf | 1.87 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms20254ps_app.pdf | 24.97 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.