Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/29178
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอาภาพร อุดมพืชen_US
dc.date.accessioned2014-09-19T02:16:23Z-
dc.date.available2014-09-19T02:16:23Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว 659.1 อ262กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1475759en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/29178-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectโฆษณาen_US
dc.titleการวิเคราะห์ลักษณะของโฆษณาแฝงที่ปรากฏในรายการโทรทัศน์ไทย = Analyzing characteristics of product placement in Thai Television Program / อาภาพร อุดมพืชen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:MASSCOMM: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.