Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/29032
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ยุวดี ช่วยกิจ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-19T02:03:44Z | - |
dc.date.available | 2014-09-19T02:03:44Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 100 ย474ค | en_US |
dc.identifier.govdoc | วิทยานิพนธ์ (ศิลปศาสตรมหาบัณฑิต (สาขาวิชาปรัชญา)) -- มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ | en_US |
dc.identifier.govdoc | บรรณานุกรม: แผ่น [67]- 71 | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1437345 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/29032 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | บริโภคนิยม | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างแนวคิดทางการตลาดของฟิลลิป คอตเลอร์ กับลัทธิบริโภคนิยม = The relationship between Philip Kotler's concept of marketing and consumerism / ยุวดี ช่วยกิจ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | HUMAN: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
phil0351yc_tpg.pdf | 806.05 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
phil0351yc_abs.pdf | 480.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
phil0351yc_con.pdf | 484.56 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
phil0351yc_ch1.pdf | 632.73 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
phil0351yc_ch2.pdf | 699 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
phil0351yc_ch3.pdf | 591.06 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
phil0351yc_ch4.pdf | 513.93 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
phil0351yc_ch5.pdf | 480.33 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
phil0351yc_bib.pdf | 520.35 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
phil0351yc_app.pdf | 448.1 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.