Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/28662
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นฤมล แก่อินทร์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-19T02:00:02Z | - |
dc.date.available | 2014-09-19T02:00:02Z | - |
dc.date.issued | 2542 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.408 น916อ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1239872 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/28662 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2542 | en_US |
dc.subject | เทศบาลนครเชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การพิทักษ์สิ่งแวดล้อม | en_US |
dc.title | อิทธิพลของปัจจัยทางจิตวิทยาและสังคมที่มีต่อการซื้อผลิตภัณฑ์ เพื่อการอนุรักษ์สิ่งแวดล้อมของผู้บริโภคในเขตเทศบาลนครเชียงใหม่ / นฤมล แก่อินทร์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | HUMAN: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
iop0442nk_tpg.pdf | 103.11 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0442nk_abs.pdf | 120.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
iop0442nk_con.pdf | 105.67 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0442nk_ch1.pdf | 292.59 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0442nk_ch2.pdf | 1.58 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0442nk_ch3.pdf | 337.41 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0442nk_ch4.pdf | 311.93 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0442nk_ch5.pdf | 595.54 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0442nk_bib.pdf | 269.85 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0442nk_app.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.