Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/28269
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอัจฉรา ขนทองen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T09:51:09Z-
dc.date.available2014-09-18T09:51:09Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว 659.2 อ112วen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1495548en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/28269-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการประชาสัมพันธ์ -- การออกแบบen_US
dc.titleวิเคราะห์การออกแบบเพื่อการประชาสัมพันธ์ : กรณีศึกษาบริษัทไทยซิลค์ วิลเลจ = Analysis of design for public relations : a case study of Thai Silk Village Company / อัจฉรา ขนทองen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mdad1249ak_tpg.pdf450.77 kBAdobe PDFView/Open
mdad1249ak_abs.pdf490.67 kBAdobe PDFView/Open
mdad1249ak_con.pdf459.97 kBAdobe PDFView/Open
mdad1249ak_ch1.pdf621.58 kBAdobe PDFView/Open
mdad1249ak_ch2.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open
mdad1249ak_ch3.pdf574.52 kBAdobe PDFView/Open
mdad1249ak_ch4.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open
mdad1249ak_ch5.pdf829.54 kBAdobe PDFView/Open
mdad1249ak_bib.pdf554.87 kBAdobe PDFView/Open
mdad1249ak_app.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.