Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26220
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นาตยา สาคร | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:58:06Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:58:06Z | - |
dc.date.issued | 2556 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 372.632 น246ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1533615 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26220 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2556 | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- ตัวสะกด | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- คำ | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.title | การพัฒนาทักษะการสะกดคำที่มีตัวสะกดตามมาตราแม่กนของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 โดยใช้นิทานอีสป = Development of spelling skills in words with final consonants in the Mae Khon category among Prathom Suksa 3 students through the Aesop stories / นาตยา สาคร | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edel40956ns_tpg.pdf | 1.54 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel40956ns_abs.pdf | 813 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edel40956ns_con.pdf | 978.8 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel40956ns_ch1.pdf | 994.33 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel40956ns_ch2.pdf | 4.24 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel40956ns_ch3.pdf | 988.66 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel40956ns_ch4.pdf | 1.05 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel40956ns_ch5.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel40956ns_bib.pdf | 998.51 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel40956ns_app.pdf | 13.55 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.