Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26197
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPassakorn Chatreepinyoen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T08:57:39Z-
dc.date.available2014-09-18T08:57:39Z-
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.govdocTh/N 420.712 P285Ien_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526367en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26197-
dc.language.isoengen_US
dc.publisherChiang Mai : Graduate School, Chiang Mai University, 2012en_US
dc.subjectEnglish language -- Study and teaching (Secondary) -- Chiang Maien_US
dc.subjectEnglish language -- Writingen_US
dc.titleIntegration of task-based language teaching and metacognitive strategies to promote Engliwriting ability and learner autonomy among Mathayom Suksa 4 Studentssh = การบรูณาการการสอนภาษาแบบเน้นภาระงานร่วมกับกลวิธีอภิปัญญาเพื่อเพิ่มพูนความสามารถในการเขียนภาษาอังกฤษและการเรียนรู้ได้ด้วยตนเองของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 / Passakorn Chatreepinyoen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:EDU: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.