Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26164
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อรรถกร ใจเดช | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:57:06Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:57:06Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 516.00712 อ177ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1523162 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26164 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | เรขาคณิต -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- กิจกรรมการเรียนการสอน | en_US |
dc.title | การพัฒนาการคิดทางเรขาคณิต เรื่อง ทฤษฎีบทพีทา โกรัส ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 โดยใช้แนวการสอนของแวน ฮีลี = Developing geometric thinking on pythagorean theorem of Mathayom Suksa 2 students by using the van Hiele teaching approach / อรรถกร ใจเดช | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
emath30555aj_tpg.pdf | 1.32 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30555aj_abs.pdf | 906.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
emath30555aj_con.pdf | 2.07 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30555aj_ch1.pdf | 1.69 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30555aj_ch2.pdf | 6.78 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30555aj_ch3.pdf | 3.13 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30555aj_ch4.pdf | 9.42 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30555aj_ch5.pdf | 1.76 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30555aj_bib.pdf | 1.38 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30555aj_app.pdf | 15.79 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.