Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26158
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ทิติการ์ วงศ์ลังกา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:57:02Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:57:02Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 370.15 ท343ส | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1521340 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26158 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
dc.subject | การแนะแนว | en_US |
dc.title | สถานภาพองค์ความรู้ที่สะท้อนในวิทยานิพนธ์ของสาขาวิชาจิตวิทยาการศึกษาและการแนะแนว คณะศึกษาศาสตร์ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ ระหว่างปีการศึกษา 2539-2549 = Status of knowledge as reflected in Educational Psychology and Guidance Theses, Faculty of Education, Chiang Mai University During 1996-2006 academic years / ทิติการ์ วงศ์ลังกา | en_US |
dc.type | วิทยนิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg20455tw_tpg.pdf | 287.77 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg20455tw_abs.pdf | 273.93 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg20455tw_con.pdf | 391.34 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg20455tw_ch1.pdf | 358.76 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg20455tw_ch2.pdf | 553.72 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg20455tw_ch3.pdf | 420.01 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg20455tw_ch4.pdf | 952.14 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg20455tw_ch5.pdf | 459.65 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg20455tw_bib.pdf | 456.63 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg20455tw_app.pdf | 554.71 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.