Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26116
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เพียรศิลป์ ปินชัย | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:54:50Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:54:50Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 420.7 พ617ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1514956 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26116 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การอ่าน | en_US |
dc.subject | ทักษะทางการคิด | en_US |
dc.title | การใช้กลวิธีการอ่านแบบอาร์อีเอพี เพื่อส่งเสริมความสามารถในการอ่านการเขียนสรุปความภาษาอังกฤษและทักษะคิดวิเคราะห์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 = Using REAP reading strategies to promote english reading, summary writing abilities and analytical thinking skill among Mathayom Suksa 4 students / เพียรศิลป์ ปินชัย | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teng30355pp_tpg.pdf | 827.6 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355pp_abs.pdf | 382.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
teng30355pp_con.pdf | 567.29 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355pp_ch1.pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355pp_ch2.pdf | 4.32 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355pp_ch3.pdf | 1.32 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355pp_ch4.pdf | 485.91 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355pp_ch5.pdf | 1.27 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355pp_bib.pdf | 1 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355pp_app.pdf | 11.05 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.