Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26030
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปริยาภรณ์ ศุภมงคล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:53:14Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:53:14Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 420.712 ป173ร | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1505001 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26030 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การอ่าน -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.title | ระดับความเข้าใจในการอ่านภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 ที่ได้รับการสอนโดยใช้กิจกรรมผังความสัมพันธ์ของความหมายกับการสอนโดยให้นักเรียนตั้งคำถามเกี่ยวกับบทอ่านด้วยตนเอง = Levels of english reading comprehension of Mathayom Suksa 5 students taught by semantic mapping activity versus self-questioning / ปริยาภรณ์ ศุภมงคล | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teng0553ps_tpg.pdf | 532.69 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0553ps_abs.pdf | 730.49 kB | Adobe PDF | View/Open | |
teng0553ps_con.pdf | 437.35 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0553ps_ch1.pdf | 2.99 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0553ps_ch2.pdf | 885.99 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0553ps_ch3.pdf | 473.29 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0553ps_ch4.pdf | 1.46 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0553ps_ch5.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0553ps_bib.pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0553ps_app.pdf | 5.48 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.