Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25971
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นิภาพร หาญพิพัฒน์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:52:27Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:52:27Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 373.18 น362ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1491486 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25971 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | ความคิดและการคิด | en_US |
dc.subject | การปฏิรูปการเรียนรู้ | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงราย | en_US |
dc.title | การวิเคราะห์พหุระดับปัจจัยที่ส่งผลต่อความสามารถในการคิดวิเคราะห์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 จังหวัดเชียงราย = Multi-level analysis of factors affecting analytical thinking ability of Mathayom Suksa 3 Students in Chiang Rai Province / นิภาพร หาญพิพัฒน์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
rse1053nh_tpg.pdf | 581.41 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse1053nh_abs.pdf | 577.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
rse1053nh_con.pdf | 643.58 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse1053nh_ch1.pdf | 849.11 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse1053nh_ch2.pdf | 2.4 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse1053nh_ch3.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse1053nh_ch4.pdf | 2.09 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse1053nh_ch5.pdf | 978.57 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse1053nh_bib.pdf | 903.87 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse1053nh_app.pdf | 4.91 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.