Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25953
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorJirachai Boonranaritthithaweeen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T08:52:18Z-
dc.date.available2014-09-18T08:52:18Z-
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.govdocTh/N 375.001 J61Men_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1482805en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25953-
dc.language.isoengen_US
dc.publisherChiang Mai : The Graduate School Chaing Mai University, 2009en_US
dc.subjectOperations researchen_US
dc.subjectParticipatory learningen_US
dc.subjectCurriculum planningen_US
dc.titleA Model for developing the ability in research and development of local curriculum of northern community teachers through the intergration of constructionism theory learning process and participatory action research = รูปแบบการพัฒนาความสามารถในการวิจัยและหลักสูตรท้องถิ่นของครูชุมชนภาคเหนือ โดยใช้กระบวนการเรียนรู้ตามทฤษฎีการสร้างสรรค์ด้วยปัญญา บูรณาการเข้ากับการวิจัยเชิงปฏิบัติการแบบมีส่วนร่วม / Jirachai Boonranaritthithaweeen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:EDU: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.