Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25951
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนราวดี หลิมศิริen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T08:52:16Z-
dc.date.available2014-09-18T08:52:16Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว 373.13028 น172กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1482802en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25951-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectภาษาอังกฤษ -- แผนการสอนen_US
dc.subjectภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)en_US
dc.subjectระบบการเรียนการสอน -- การออกแบบen_US
dc.titleการเปรียบเทียบความรู้คำศัพท์ภาษาอังกฤษความคงทนในการเรียนรู้คำศัพท์และความคิดเห็นของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 โดยใช้แนวการสอนโดยตรงกับการแนวสอนโดยอ้อม = Comparison of English vocabulary knowledge, retention and opinion of Mathayom Suksa 2 students through direct approach and indirect approach / นราวดี หลิมศิริen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:EDU: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.