Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25870
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | จันทร์จิรา อังกสิทธิ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:51:27Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:51:27Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.474 จ115ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1468182 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25870 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | เขตพื้นที่การศึกษาเชียงใหม่ เขต 1 | en_US |
dc.subject | ความคิดและการคิด -- การประเมิน | en_US |
dc.subject | ความคิดอย่างมีวิจารณญาณ | en_US |
dc.title | การสร้างแบบวัดทักษะการคิดสำหรับนักเรียนช่วงชั้นที่ 3 เขตพื้นที่การศึกษาเชียงใหม่ เขต 1 = Construction of thinking skill inventories for third grade level students, Chiang Mai Educational Service Area 1 / จันทร์จิรา อังกสิทธิ์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
eme0452ja_tpg.pdf | 549.27 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0452ja_abs.pdf | 486.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
eme0452ja_con.pdf | 471.5 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0452ja_ch1.pdf | 507.11 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0452ja_ch2.pdf | 923.5 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0452ja_ch3.pdf | 581.91 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0452ja_ch4.pdf | 545.68 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0452ja_ch5.pdf | 508.55 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0452ja_bib.pdf | 515.08 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0452ja_app.pdf | 594.46 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.