Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25851
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สราวุธ ชัยยอง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:51:17Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:51:17Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 373.011 ส172ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1466260 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25851 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | วิจัยเชิงปฏิบัติการทางการศึกษา | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ชีววิทยา | en_US |
dc.subject | การศึกษาขั้นมัธยม -- วิจัย | en_US |
dc.title | การจัดการเรียนรู้โดยใช้การวิจัยเป็นฐานเพื่อพัฒนาความคิดเชิงวิทยาศาสตร์ในรายวิชาชีววิทยาพื้นฐานสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 = Research-based learning provision for developing scientific thinking in basic biology for Mathayom Suksa 4 Students / สราวุธ ชัยยอง | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
rse0452sc_tpg.pdf | 502.58 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0452sc_abs.pdf | 487.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
rse0452sc_con.pdf | 481.58 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0452sc_ch1.pdf | 514.78 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0452sc_ch2.pdf | 692.77 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0452sc_ch3.pdf | 644.12 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0452sc_ch4.pdf | 532.87 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0452sc_ch5.pdf | 540.94 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0452sc_bib.pdf | 518.18 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0452sc_app.pdf | 727.41 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.