Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25787
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ขวัญชีวา ว่องนิติธรรม | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:50:40Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:50:40Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 420.712 ข1711ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1451628 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25787 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การเขียน | en_US |
dc.subject | แรงจูงใจใฝ่สัมฤทธิ์ | en_US |
dc.title | การใช้แนวการสอนเขียนแบบเน้นกระบวนการและเว็บบล็อก เพื่อเพิ่มพูนความสามารถในการเขียนภาษาอังกฤษ และแรงจูงใจใฝ่สัมฤทธิ์ในการเขียนของนักเรียนระดับก้าวหน้า = Using writing process approach and weblog to enhance English writing ability and achievement motivation of expanding level students / ขวัญชีวา ว่องนิติธรรม | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teng0951kw_tpg.pdf | 542.63 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0951kw_abs.pdf | 477.9 kB | Adobe PDF | View/Open | |
teng0951kw_con.pdf | 466.24 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0951kw_ch1.pdf | 538.26 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0951kw_ch2.pdf | 664.63 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0951kw_ch3.pdf | 511.53 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0951kw_ch4.pdf | 467.47 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0951kw_ch5.pdf | 516.52 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0951kw_bib.pdf | 519.03 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0951kw_app.pdf | 1.44 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.