Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25774
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPikul Leosiripongen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T08:50:33Z-
dc.date.available2014-09-18T08:50:33Z-
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.govdocTh 378.1 P636Een_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1451405en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25774-
dc.language.isoengen_US
dc.publisherChiang Mai : Graduate School, Chiang Mai University, 2008en_US
dc.subjectQuality assuranceen_US
dc.subjectSpecial educationen_US
dc.titleEmploying the participatory process to develop standards indicators appropriate for internal quality assurance system in special education schools = การใช้กระบวนการมีส่วนร่วมเพื่อพัฒนามาตรฐานและตัวบ่งชี้ที่เหมาะสมสำหรับระบบประกันคุณภาพการศึกษาภายในของโรงเรียนการศึกษาพิเศษ / Pikul Leosiripongen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:EDU: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.