Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25589
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศิริรัตน์ กลัดเทศ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:48:52Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:48:52Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 510.712 ศ373ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400772 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25589 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | เซต | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- น่าน | en_US |
dc.title | การปรับปรุงการเรียนการสอนวิชาคณิตศาสตร์เรื่อง เซด ระดับชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 โรงเรียนนาน้อย จังหวัดน่าน = Improving mathematics instruction on sets for Mathayom Suksa 4, Nanoi School, Nan Province / ศิริรัตน์ กลัดเทศ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
emath0949sk_tpg.pdf | 392.86 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0949sk_abs.pdf | 201.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
emath0949sk_con.pdf | 195.09 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0949sk_ch1.pdf | 144.72 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0949sk_ch2.pdf | 335.62 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0949sk_ch3.pdf | 469.12 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0949sk_ch4.pdf | 155.39 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0949sk_ch5.pdf | 184.17 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0949sk_bib.pdf | 145.28 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0949sk_app.pdf | 11.23 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.