Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25458
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สนธญา พลีดี | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:47:45Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:47:45Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 507.12 ส154ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1369306 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25458 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- อุตรดิตถ์ | en_US |
dc.subject | ความคิดอย่างมีวิจารณญาณ -- อุตรดิตถ์ | en_US |
dc.title | ความสามารถในการคิดอย่างมีวิจารณญาณของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 ที่เรียนวิทยาศาสตร์ด้วยวิธี เอส คิว โฟร์ อาร์ = Critical thinking ability of mathayom suksa 2 students learning science through SQ4R method / สนธญา พลีดี | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edsc1048sp_tpg.pdf | 113.83 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc1048sp_abs.pdf | 74.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edsc1048sp_con.pdf | 118.34 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc1048sp_ch1.pdf | 223.78 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc1048sp_ch2.pdf | 538.96 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc1048sp_ch3.pdf | 159.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc1048sp_ch4.pdf | 127.38 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc1048sp_ch5.pdf | 201.42 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc1048sp_bib.pdf | 172.9 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc1048sp_app.pdf | 2.38 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.