Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25399
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สายสุนีย์ ปาวงศ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:47:08Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:47:08Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 507.12 ส268ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1362668 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25399 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงราย | en_US |
dc.title | การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาวิทยาศาสตร์และปฏิสัมพันธ์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนต้น ที่ได้รับการสอนแบบซิปปาและแบบสืบเสาะหาความรู้ = Comparison of science learning achievement and interaction of lower secondary school students taught through CIPPA model and inquiry method / สายสุนีย์ ปาวงศ์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edsc0448sp_tpg.pdf | 200.1 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0448sp_abs.pdf | 126.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edsc0448sp_con.pdf | 113.74 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0448sp_ch1.pdf | 179.11 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0448sp_ch2.pdf | 375.92 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0448sp_ch3.pdf | 150.69 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0448sp_ch4.pdf | 123.17 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0448sp_ch5.pdf | 157.38 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0448sp_bib.pdf | 176.47 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0448sp_app.pdf | 756.95 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.