Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25391
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศรัณย์ จันทร์ทะเล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:47:01Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:47:01Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 420.711 ศ1711ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1362651 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25391 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (อุดมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การอ่าน | en_US |
dc.subject | นักศึกษา -- ไทย | en_US |
dc.title | การส่งเสริมความเข้าใจในการอ่านภาษาอังกฤษ ความสามารถในการเขียนสรุปความและความภาคภูมิใจในตนเองของนักศึกษา ระดับปริญญาตรีโดยการเรียนแบบ ซี ไอ อาร์ ซี = Promoting English reading comprehension, summary writing ability and self-esteem of udergraduat students via CIRC method / ศรันย์ จันทร์ทะเล | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teng0348sc_tpg.pdf | 540.58 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0348sc_abs.pdf | 467.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
teng0348sc_con.pdf | 462.18 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0348sc_ch1.pdf | 633.57 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0348sc_ch2.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0348sc_ch3.pdf | 688.43 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0348sc_ch4.pdf | 477.43 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0348sc_ch5.pdf | 639.14 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0348sc_bib.pdf | 494.75 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0348sc_app.pdf | 1.85 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.