Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25315
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ขนิษฐา พงษ์ญาติ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:46:12Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:46:12Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 510.712 ข153ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1347092 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25315 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | พหุนาม | en_US |
dc.subject | โรงเรียนชุมชนบ้านบวกครกน้อย -- นักเรียน | en_US |
dc.title | การพัฒนาทักษะการแยกตัวประกอบของพหุนาม สำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนชุมชนบ้านบวกครกน้อย จังหวัดเชียงใหม่ = Factoring polynomial skills development for Mathayom Suksa 3 students of Chum Chon Ban Krok Noy School, Chiang Mai Province / ขนิษฐา พงษ์ญาติ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
emath0447kp_tpg.pdf | 258.8 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0447kp_abs.pdf | 239.72 kB | Adobe PDF | View/Open | |
emath0447kp_con.pdf | 234.65 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0447kp_ch1.pdf | 323.44 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0447kp_ch2.pdf | 1.64 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0447kp_ch3.pdf | 352.86 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0447kp_ch4.pdf | 3.72 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0447kp_ch5.pdf | 678.66 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0447kp_bib.pdf | 328.16 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0447kp_app.pdf | 1.98 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.