Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25302
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ไพรศิลป์ ปินทะนา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:46:05Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:46:05Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 370.1523 พ978ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1347010 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25302 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | สถาบันราชภัฏเชียงใหม่ -- นักศึกษา | en_US |
dc.subject | การเรียนรู้ด้วยการนำตนเอง | en_US |
dc.subject | ความสัมพันธ์โครงสร้างเชิงเส้น | en_US |
dc.title | การพัฒนาโมเดลความสัมพันธ์โครงสร้างเชิงเส้นของคุณลักษณะด้านการเรียนรู้ โดยการนำตนเองของนักศึกษาครูสถาบันราชภัฏเชียงใหม่ = Development of the linear structural relationship model of self-directed learning characteristics of teacher students at Rajabhat Institute Chiang Mai / ไพรศิลป์ ปินทะนา | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
rse0547pp_tpg.pdf | 299.74 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0547pp_abs.pdf | 198.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
rse0547pp_con.pdf | 213.71 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0547pp_ch1.pdf | 343.51 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0547pp_ch2.pdf | 1.15 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0547pp_ch3.pdf | 343.75 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0547pp_ch4.pdf | 587.51 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0547pp_ch5.pdf | 395.06 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0547pp_bib.pdf | 189.1 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0547pp_app.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.