Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25263
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สมพิศ ลีฬหวรงค์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:45:40Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:45:40Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 372.189 ส166ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1346563 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25263 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนกัลยาณวัตร -- นักเรียน | en_US |
dc.subject | นักเรียน -- ขอนแก่น | en_US |
dc.subject | การทำงาน -- พฤติกรรม | en_US |
dc.subject | อิทธิบาท 4 | en_US |
dc.title | การสอนโดยใช้กระบวนการสร้างนิสัยเพื่อส่งเสริมคุณลักษณะที่พึงประสงค์ด้านการทำงานของนักเรียน โรงเรียนกัลยาณวัตร อำเภอเมืองขอนแก่น = Use of habit forming process in teaching to promote desired working characteristics of kanlayanawat School Students, Amphoe Mueang Khon Koen / สมพิศ ลีฬหวรงค์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tsos0347sl_tpg.pdf | 590.93 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0347sl_abs.pdf | 510.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
tsos0347sl_con.pdf | 442.93 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0347sl_ch1.pdf | 573.45 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0347sl_ch2.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0347sl_ch3.pdf | 874.8 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0347sl_ch4.pdf | 736.02 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0347sl_ch5.pdf | 793.51 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0347sl_bib.pdf | 519.63 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0347sl_app.pdf | 1.49 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.