Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25234
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สนธยา จารุทรรศน์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:45:23Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:45:23Z | - |
dc.date.issued | 2546 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.7 ส154ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1335915 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25234 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546 | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- แบบทดสอบ | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- ลำปาง | en_US |
dc.title | การศึกษาความเป็นคู่ขนานของแบบทดสอบวิชาคณิตศาสตร์ ชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 ที่สร้างโดยใช้รูปแบบฟาเซท = Study of the parallel of Prathom Suksa 6 mathematics achievement test constructed with Facet Design / สนธยา จารุทรรศน์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
rse0946scr_tpg.pdf | 266.07 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0946scr_abs.pdf | 225.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
rse0946scr_con.pdf | 194.74 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0946scr_ch1.pdf | 572.2 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0946scr_ch2.pdf | 779.84 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0946scr_ch3.pdf | 417.62 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0946scr_ch4.pdf | 526.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0946scr_ch5.pdf | 337.65 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0946scr_bib.pdf | 196.84 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0946scr_app.pdf | 968.51 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.