Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/24810
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พวงทอง วรรณกุล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:20:41Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:20:41Z | - |
dc.date.issued | 2545 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.6 พ172ผ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1308354 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/24810 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2545 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนมงฟอร์ตวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- ตัวสะกด | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- คำ | en_US |
dc.title | ผลของการเสริมแรงด้วยเบี้ยเศรษฐกิจต่อทักษะการเขียนสะกดคำภาษาไทย ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 โรงเรียนมงฟอร์ตวิทยาลัย จังหวัดเชียงใหม่ / พวงทอง วรรณกุล | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg0445pw_tpg.pdf | 73.24 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0445pw_abs.pdf | 73.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg0445pw_con.pdf | 101.24 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0445pw_ch1.pdf | 133.15 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0445pw_ch2.pdf | 489.79 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0445pw_ch3.pdf | 158.43 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0445pw_ch4.pdf | 427.12 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0445pw_ch5.pdf | 267.19 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0445pw_bib.pdf | 89.93 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0445pw_app.pdf | 347.2 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.