Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/24118
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เยาวลักษณ์ ศรีนวล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:09:54Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:09:54Z | - |
dc.date.issued | 2543 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 373.19 ย517ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1264426 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/24118 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2543 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนสบเปิงวิทยา | en_US |
dc.subject | การศึกษาขั้นมัธยม -- เชียงใหม่. อำเภอแม่แตง -- หลักสูตร | en_US |
dc.subject | นาฏศิลป์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่. อำเภอแม่แตง | en_US |
dc.title | ความสนใจในกิจกรรมวิชานาฏศิลป์ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนต้น โรงเรียนสบเปิงวิทยา อำเภอแม่แตง จังหวัดเชียงใหม่ / เยาวลักษณ์ ศรีนวล | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg0543ys_tpg.pdf | 75.94 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0543ys_abs.pdf | 78.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg0543ys_con.pdf | 80.73 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0543ys_ch1.pdf | 173.92 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0543ys_ch2.pdf | 721.69 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0543ys_ch3.pdf | 87.19 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0543ys_ch4.pdf | 306.14 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0543ys_ch5.pdf | 189.26 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0543ys_bib.pdf | 110.52 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0543ys_app.pdf | 178.03 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.