Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/23055
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อภิชาติ สุขอร่าม | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T07:44:25Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T07:44:25Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 333.7 อ163บ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1382109 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/23055 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | พลังงาน | en_US |
dc.subject | สิ่งแวดล้อม | en_US |
dc.subject | ครูสังคมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | โครงการจักรยาน | en_US |
dc.title | บทบาทของครูสังคมศึกษาต่อการส่งเสริมโครงการจักรยานเพื่อการอนุรักษ์สิ่งแวดล้อมและพลังงานของโรงเรียนไชยโรจน์วิทยา จังหวัดเชียงใหม่ = The Role of social studies teachers in the cycling for preserving the environment and energy project at Chairoj Vittaya School, Chiang Mai Province / อภิชาติ สุขอร่าม | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tsos0349as_tpg.pdf | 205.3 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0349as_abs.pdf | 218.94 kB | Adobe PDF | View/Open | |
tsos0349as_con.pdf | 190.96 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0349as_ch1.pdf | 132.07 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0349as_ch2.pdf | 219.7 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0349as_ch3.pdf | 134.02 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0349as_ch4.pdf | 142.25 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0349as_ch5.pdf | 155.74 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0349as_bib.pdf | 126.12 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0349as_app.pdf | 230.57 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.