Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/22519
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วิโรจน์ ธรรมจินดา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T07:40:18Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T07:40:18Z | - |
dc.date.issued | 2536 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 373.1261 ว387ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1135132 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/22519 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2536 | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- แบบทดสอบ | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การวัดผลทางการศึกษา | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างเจตคติ ความคิดสร้างสรรค์ ความถนัดทางภาษากับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาภาษาไทย ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนต้น = Relationships between attitude, creative thinking, verbal aptitudes, and Thai language achievement of lower secondary school students / วิโรจน์ ธรรมจินดา | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
eme0636wt_tpg.pdf | 564.03 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0636wt_abs.pdf | 531.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
eme0636wt_con.pdf | 532.78 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0636wt_ch1.pdf | 668.38 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0636wt_ch2.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0636wt_ch3.pdf | 1.15 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0636wt_ch4.pdf | 866.6 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0636wt_ch5.pdf | 859.74 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0636wt_bib.pdf | 650.39 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0636wt_app.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.