Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/22149
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สมใจ กิจพรประเสริฐ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T07:36:33Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T07:36:33Z | - |
dc.date.issued | 2531 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 370.1524 ส169ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1085463 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/22149 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2531 | en_US |
dc.subject | ความคิดและการคิด | en_US |
dc.subject | เหตุผล | en_US |
dc.subject | นักเรียน -- ไทย (ภาคเหนือ) | en_US |
dc.subject | การศึกษาขั้นมัธยม -- ไทย (ภาคเหนือ) | en_US |
dc.subject | สมรรถภาพทางสมอง | en_US |
dc.title | การศึกษาความสัมพันธ์ระหว่างการคิดเหตุผลเชิงตรรกกับทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์ขั้นผสมสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 ในเขตการศึกษา 8 / สมใจ กิจพรประเสริฐ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edsc1031sk_tpg.pdf | 459.44 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc1031sk_abs.pdf | 453.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edsc1031sk_con.pdf | 456.43 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc1031sk_ch1.pdf | 669.01 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc1031sk_ch2.pdf | 1.46 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc1031sk_ch3.pdf | 650.36 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc1031sk_ch4.pdf | 553.7 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc1031sk_ch5.pdf | 615.38 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc1031sk_bib.pdf | 620 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc1031sk_app.pdf | 765.81 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.