Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21517
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธัญญพล ตั้งสถาพรen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T07:24:28Z-
dc.date.available2014-09-18T07:24:28Z-
dc.date.issued2539en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 339.486292 ธ113ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1178203en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21517-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2539en_US
dc.subjectรถยนต์en_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลกระทบต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์นั่งประเภทซิตี้คาร์ / ธัญญพล ตั้งสถาพรen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:ECON: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ0339tt_abs.pdf481.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.