Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21388
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTeeraporn Saeheawen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T07:12:41Z-
dc.date.available2014-09-18T07:12:41Z-
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.govdocTH/N 420.07 T258Een_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1529511en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21388-
dc.language.isoengen_US
dc.publisherChiang Mai : Graduate School, Chiang Mai University, 2012en_US
dc.subjectEnglish language -- Study and teaching (Higher)en_US
dc.subjectStudent -- Chiang Maien_US
dc.titleEnglish remedial framework based on constructionism to enhance english writing ability among software engineering students = กรอบแนวคิดซ่อมเสริมวิชาภาษาอังกฤษโดยใช้แนวคิดสร้างสรรค์ด้วยปัญญาเพื่อเพิ่มพูนความสามารถในการเขียนของนักศึกษาวิศวกรรมซอฟต์แวร์ / Teeraporn Saeheawen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:CAMT: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.