Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/18414
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปทุมรัตน์ เชียงมูลen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T04:07:23Z-
dc.date.available2014-09-18T04:07:23Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ป144คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1480041en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/18414-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน)en_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการ -- ลำพูนen_US
dc.subjectธนาคารและการธนาคาร -- บริการลูกค้าen_US
dc.titleความไม่พึงพอใจของลูกค้าต่อการให้บริการของธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) สาขานิคมอุตสาหกรรมลำพูน = Customers un satisfaction with services of Kasikorn Bank Public Company Limited at Industrial Estate Lumphun branch / ปทุมรัตน์ เชียงมูลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:SOC: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.