Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/18399
Title: การปรับปรุงกลยุทธ์ทางการตลาดของโรงแรมและรีสอร์ทในจังหวัดเชียงใหม่ จากผลกระทบวิกฤติเศรษฐกิจในปี 2551 = Adjustment of the hotels and resorts' marketing strategies in Chiang Mai Province resulted from the 2008 economy crisis / ลัดดา ปันแดง
Authors: ลัดดา ปันแดง
Authors: ลัดดา ปันแดง
Keywords: วัฏจักรธุรกิจ -- เชียงใหม่;เศรษฐกิจตกต่ำ -- พ.ศ. 2551 -- ไทย;โรงแรม -- เชียงใหม่;สถานตากอากาศ -- เชียงใหม่;การจัดการตลาด
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่: บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 338.542 ล114ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1464289
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/18399
Appears in Collections:SOC: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.