Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15474
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กันยา อ้อยลี | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T03:13:57Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T03:13:57Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | W 4 ก215ก 2549 | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400248 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15474 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | Dissertations, Academic -- Nursing | en_US |
dc.title | การพัฒนาแนวปฏิบัติทางคลินิกด้านการดูและผู้ป่วยโรคหลอดเลือดสมองระยะเฉียบพลันในหอผู้ป่วยกึ่งวิกฤตอายุรกรรม โรงพยาบาลมหาราชนครเชียงใหม่ = Development of a clinical practice guideline for acute stroke patients in sub intensive care unit, medical section, Maharaj Nakorn Chiang Mai hospital / กันยา อ้อยดี | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | NURSE: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
nuad0549ka_tpg.pdf | 230.41 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
nuad0549ka_abs.pdf | 129.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
nuad0549ka_con.pdf | 108.1 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
nuad0549ka_ch1.pdf | 163.9 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
nuad0549ka_ch2.pdf | 241.65 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
nuad0549ka_ch3.pdf | 164.2 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
nuad0549ka_ch4.pdf | 247.28 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
nuad0549ka_ch5.pdf | 108.23 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
nuad0549ka_bib.pdf | 168.35 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
nuad0549ka_app.pdf | 359.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.