Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15251
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพลอยปภัสณ์ เรือนวงศ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-18T03:01:32Z-
dc.date.available2014-09-18T03:01:32Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 พ179กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1472117en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15251-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectการสื่อสารทางการตลาดen_US
dc.subjectการตลาด -- เชียงใหม่en_US
dc.titleกลยุทธ์สื่อสารการตลาดของโรงแรมระดับกลางในจังหวัดเชียงใหม่ ระหว่างปี 2551-2555 = Marketing communication strategies of Thailand's Middle-end Hotels during 2008-2012 / พลอยปภัสณ์ เรือนวงศ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:MASSCOMM: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.