Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14357
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุรจิต จิรัฐพงษ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T12:22:59Z-
dc.date.available2014-09-17T12:22:59Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 333.7 ส472ผen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1444409en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14357-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectสถานีขนส่งเชียงใหม่-แม่ฮ่องสอนen_US
dc.subjectสิ่งแวดล้อมen_US
dc.subjectการก่อสร้างen_US
dc.subjectบ้านดงป่าลัน (เชียงใหม่)en_US
dc.titleผลกระทบต่อคุณภาพชีวิตจากการสร้างสถานีขนส่งด้วยระบบสายพานเชียงใหม่-แม่ฮ่องสอน : กรณ๊ศึกษาสถานีต้นทางบ้านดงป่าลันตำบลขี้เหล็ก อำเภอแม่แต่ง จังหวัดเชียงใหม่ = The impact assessment of the Chiang Mai-Mae Hong Son ropeway station on quality pf life : Acase study of the starting point station at Ban Dongpalan Kheelek subdistrict, Mae Taeng district, Chiang Mai province / สุรจิต จิรัฐพงษ์;"he impact assessment of the Chiang Mai-Mae Hong Son ropeway station on quality pf life : Acase study of the starting point station at Ban Dongpalan Kheelek subdistrict, Mae Taeng district, Chiang Mai province"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mem0951sj_tpg.pdf674.84 kBAdobe PDFView/Open
mem0951sj_abs.pdf475.12 kBAdobe PDFView/Open
mem0951sj_con.pdf503.67 kBAdobe PDFView/Open
mem0951sj_ch1.pdf505.77 kBAdobe PDFView/Open
mem0951sj_ch2.pdf684.29 kBAdobe PDFView/Open
mem0951sj_ch3.pdf496.76 kBAdobe PDFView/Open
mem0951sj_ch4.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open
mem0951sj_ch5.pdf557.07 kBAdobe PDFView/Open
mem0951sj_bib.pdf512.07 kBAdobe PDFView/Open
mem0951sj_app.pdf508.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.