Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13453
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจักรพันธ์ มิสุธาen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:37:58Z-
dc.date.available2014-09-17T09:37:58Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว 646.72 จ111บen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1511093en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13453-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectการแต่งหน้าen_US
dc.subjectบุคลิกภาพen_US
dc.subjectภาพลักษณ์องค์กรen_US
dc.titleบทบาทการใช้การแต่งหน้าเพื่อส่งเสริมภาพลักษณ์องค์กร = The role of make up usage to encourage corporate image / จักรพันธ์ มิสุธาen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:FINEARTS: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.