Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Health Sciences
Humanities and Social Sciences
Sciences and Technology
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-4 of 4 (Search time: 0.003 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2552
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดของบริการสินเชื่อส่วนบุคคลที่ไม่มีหลักประกันของธนาคารพาณิชย์ที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภคในอำเภอเมือง เชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customer decision towards service selection of commercial bank personal, non collateral loans in Amphoe Mueang Chiang Mai / กฤษณา บุญเกิดหาญภักดี
กฤษณา บุญเกิดหาญภักดี
2543
ระบบการจัดการอาชีพค้าขายในกาดงัวทุ่งฟ้าบด อำเภอสันป่าตอง จังหวัดเชียงใหม่ / วชิรา เครือคำอ้าย
วชิรา เครือคำอ้าย
2542
การศึกษากลยุทธ์การตลาดของผู้ประกอบธุรกิจผักปลอดภัยจากสารพิษ ในจังหวัดเชียงใหม่ / ปิยะธิดา สุนทรเภสัช
ปิยะธิดา สุนทรเภสัช
2555
การประเมินส่วนประสมการตลาดบริการของอู่ซ่อมรถยนต์แห่งหนึ่งในจังหวัดเชียงใหม่ = Evaluation of mix services marketing of garage in Chiang Mai Province / อานนท์ วงค์กองแก้ว
อานนท์ วงค์กองแก้ว
Discover
Author
1
กฤษณา บุญเกิดหาญภักดี
1
ปิยะธิดา สุนทรเภสัช
1
วชิรา เครือคำอ้าย
1
อานนท์ วงค์กองแก้ว
Subject
1
กาดงัวทุ่งฟ้าบด (เชียงใหม่)
1
การจัดการธุรกิจ
1
ตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอสันป่าตอง
1
ผักไร้สารพิษ -- การตลาด
1
สินเชื่อ -- เชียงใหม่
1
อู่ซ่อมรถยนต์ -- ความพอใจของผู้ใช...
Date issued
2
2550 - 2555
2
2542 - 2549