Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Health Sciences
Humanities and Social Sciences
Sciences and Technology
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 71-80 of 145 (Search time: 0.009 seconds).
previous
1
...
5
6
7
8
9
10
11
...
15
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2554
ความพึงพอใจของลูกค้าเงินฝากต่อส่วนประสมการตลาดบริการของธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) สาขาศรีนครพิงค์ = Satisfaction of customer with deposit accounts towards services marketing mix of Siam Commercial Bank Public Company Limited, Si Nakhophing Branch / พชร วัชรปรีชา
พชร วัชรปรีชา
2551
พฤติกรรมบริโภคอาหารของเด็กนักเรียนประถมศึกษา อำเภอฝาง จังหวัดเชียงใหม่ = Food consumption behavior of primary school students at Fang District, Chiang Mai Province / สุบิน สุนันต๊ะ
สุบิน สุนันต๊ะ
2553
ปัจจัยที่มีผลต่อการท่องเที่ยวจังหวัดสุโขทัยของนักท่องเที่ยวชาวไทย = Factors affecting Thai tourists'travelling to Sukhothai Province / พิรานันท์ นายอง
พิรานันท์ นายอง
2553
พฤติกรรมการใช้ข้อมูลจากกระดานสนทนาออนไลน์เว็บไซต์สยามโฟนดอทคอมในการตัดสินใจซื้อโทรสัพท์มือถือสมาร์ทโฟน = Consumer behavior in using data from Siamphone dot com forum towards purchasing decision of smartphone / ศราวุธ ทาคำ
ศราวุธ ทาคำ
2554
พฤติกรรมของนักท่องเที่ยวชาวไทยในการใช้บริการคุ้มขันโตกจังหวัดเชียงใหม่ = Behavior of Thai tourists towards using services of Khum Khantoke Chiang Mai Province / จิรัฐิพร สุกันทา
จิรัฐิพร สุกันทา
2553
พฤติกรรมของนักท่องเที่ยวชาวไทยในการเลือกใช้บริการโรงแรมบูติคในจังหวัดเชียงใหม่ = Behavior of Thai tourists towards choosing boutique hotels in Chiang Mai Province / พัชรินทร์ เรือนแก้ว
พัชรินทร์ เรือนแก้ว
2547
การเปรียบเทียบทัศนคติของผู้บริโภคที่มีต่อร้านขายของชำ ในจังหวัดเชียงใหม่ / อัษฎาวุธ โลหนันทน์
อัษฎาวุธ โลหนันทน์
2555
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการ ตัดสินใจของพนักงานขายในการเลือกใช้บริการโรงแรมในอาเภอเมืองลำปาง = Services marketing mix factors affecting sale representatives towards selecting hotels in Mueang Lampang District / ชัยญา สัชฌะไชย
ชัยญา สัชฌะไชย
2555
ปัจจัยที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวชาวไทยในกรุงเทพมหานครในการเลือกสถานที่ดำน้ำในประเทศไทย = Factors affecting Thai tourists in Bangkok towards selecting diving place in Thailand / กุลิสรา วงศ์ประดิษฐ์
กุลิสรา วงศ์ประดิษฐ์
2553
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภคในการซื้อสมาร์ตโฟนในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers decision towards purchasing Smartphone in Mueang Chiang Mai District/ ประสงค์ วงษา
ประสงค์ วงษา
Discover
Author
1
กนกอร ธีรนุลักษณ์
1
กมลมาลย์ ทองสุข
1
กมลรัตน์ จิราชัยรัตน์
1
กรรณิกา พุ่มแหยม
1
กฤษณี กาญจนอโนทัย
1
กฤษดากร เศรษฐเสถียร
1
กิจสมิชฌน์ รัตนศิริทรัพย์
1
กุลิสรา วงศ์ประดิษฐ์
1
คชาชาต บุญดี
1
จักรกฤษณ์ คำพิชัย
.
next >
Subject
10
นักท่องเที่ยว -- ไทย
8
ความพอใจของผู้บริโภค
6
ผู้บริโภค
5
การซื้อสินค้า
5
บริโภคกรรม
4
การตลาด
4
นักท่องเที่ยวต่างชาติ
4
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
4
อาหาร
3
ธนาคารและการธนาคาร
.
next >
Date issued
142
2500 - 2566
3
2015 - 2099